FANDOM

Guesty.png

Tak wygłądają teraz guesty (od 2011 roku).

Guest - (pl.Gość) to specjalny gracz który może dołączyć do większości gier na Robloxie. guest nie może nic kupować, ponieważ nie posiada konta i ma losowo wygenerowane ID, które traci po wyjściu z gry.

FunkcjeEdytuj

Jeżeli gracz dołączy do gry bez konta, zostanie uznany za guesta. Postać guesta jest tymczasowa dla graczy, którzy nie stworzyli konta, ale są zainteresowani dalszą grą w Roblox.

PłećEdytuj

W nowych aktualizacjach, guesty i nowi gracze mogą wybrać płeć dla ich postaci. Jeżeli wybierzesz płęć męską, będziesz zwykłym guestem, lecz jeżeli wybierzesz płeć żeńską, dostaniesz różowe włosy oraz smukłą sylwetke.

Od 12 lipca 2016 roku Guesty mają zmieniony wygląd.

Guesty o płeci żeńskiej mają jasno różowy kok (taki sam jaki dziewczyny dostają na początku gry, tylko w innym kolorze. Guesty o płeci męskiej mają niebieskie włosy. Oba Guesty mają bluzę i spodnie.

CiekawostkiEdytuj

  • Przez adminów guesty są nazywane "Prawdziwymi testerami Robloxa"
  • Przez to że adres IP guesta jest ukryty, są używane by szpiegować innych graczy.
  • Guesty używały super bezpiecznego czatu by odpowiadać do graczy. Ta możliwość została usunięta w 2014 roku.
  • Przez krótki okres czasu po jednej z aktualizacji wystąpywał błąd, gdy ktoś zabił guesta nie dostał punktu.
  • Kiedyś guesty były połączone z kontem Roblox, tzn. gdy Roblox ubrał czapke lub narzędzie, wszystkie guesty je dostały. Mogły także dołączyć do gier tylko dla BC. Teraz guesty są połączone z kontami BillyBloxxer (płeć męska) i BettyBloxxer (płeć żeńska).
  • Kiedyś guesty miały na głowie Eric Cassel's Hat
  • Wiele graczy próbuje podrobić guesty, jednak inni gracze mogą łatwo to zidentyfikować, ponieważ gracze nie mogą mieć spacji w nazwie.
  • Guesty nie mogą być zgłoszone, ale mogą zgłaszać innych graczy.
  • Guesty nie mogą kupować żadnych rzeczy z katalogu.
  • Guesty mają jedną czapke jako chłopcy, i jedną paczke i różowe włosy jako dziewczyny.​
  • Przez wielu graczy guesty są znienawidzone, i nazywane jako leniwe ponieważ nie chce im się stworzyć konta, i na wielu grach guest jest odrazu wyrzucany z gry przez adminów gdy tylko się pojawi.
  • Na Robloxie istnieje wiele grup których zadaniem jest pomagać guestom lub je zabijać.

ZgłaszanieEdytuj

Nikt nie może zgłaszać guestów, ale one mogą zgłaszać innych graczy. To umożliwia im używanie bugów oraz hacków, przez co mogą anonimowo zniszczyć grę i uciec bez dostania bana.

Bezpieczny czatEdytuj

Guesty miały możliwość porozumiewania się z innymi graczami używając bezpiecznego czatu, jednak gdy ta możliwość została usunięta, teraz guesty muszą stworzyć konto by rozmawiać z innymi graczami. Także kiedyś można było użyć błędu by dać możliwość guestom rozmawiać jak zarejestrowanym graczom a nawet przeklinać (wtedy ich słowa NIE były cenzurowane), jednak zostało to naprawione.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki